A VÁSÁRLÁSKOR, PONTOSAN ADJA MEG AZ E-MAIL CÍMÉT!
A FIZETETT RENDELÉSEKET AZ AUTOMATA KISZOLGÁLÓ RENDSZERÜNK 2 PERCEN BELÜL KÉZBESÍTI VÁSÁRLÓINKNAK .
Előfordulhat, hogy rossz e-mail cím megadása miatt, ön nem jut hozzá a megvásárolt termékhez, vagy ha az máshoz kerül, akkor elveszítheti a garanciális és pénzvisszafizetési jogait is! Rossz e-mail cím megadásakor ön nem kapja meg a számlát és a többi dokumentumot sem, így az ügyintézés nehézkes. Ha mégis rosszul adta meg az e-mail címét, és már kifizette a vásárlást, lehetőleg minél hamarabb küldjön nekünk üzenetet a kapcsolat menüből. Írja le, hogy milyen néven, mikor és mit vásárolt, valamint küldje el a jó e-mail címét.
A MEGRENDELÉS LEADÁSA ELŐTT, ELLENŐRIZZE LE A MEGADOTT E-MAIL CÍMET!
- A megvásárolt, szoftverhez tartozó termékkulcs/licenckulcs kézbesítése kizárólag elektronikus formában (e-mail) történik.
- Csomagként, levélként semmit nem küldünk.
- Nincs szállítási díj.
ELEKTRONIKUS SZOFTVER KÉZBESÍTÉS, LETÖLTÉS:
- A termékekhez elektronikus úton lehet hozzájutni, letöltéssel és e-mail-ben.
- A termékkulcs kézbesítése a vásárláskor megadott email címre történik 5 percen belül.
- A kiszolgálás kivételes esetben 1-3 munkanap is lehet, de általában csak 2-5 percet vesz igénybe.
- Az Elektronikus Szoftver Kézbesítéssel gyorsan és egyszerűen beszerezhetőek a termékkulcsok.
- A szoftvergyártó oldaláról könnyen és biztonságosan, letölthetőek a szoftvertermékek.
- Az Elektronikus Szoftver kézbesítés kényelmes, költséghatékony és környezetbarát.
A VÁSÁRLÁS UTÁN E-MAILBEN KÜLDJÜK:
- A megvásárolt licenc/termékkulcsokat, letöltőlinket, aktiváláshoz szükséges információkat.
- E-számlát, ami digitálisan hitelesített és aláírás nélkül is érvényes.
- EULA dokumentumot, ami egy végfelhasználói szerződés, jogi garanciákkal. Ez egy digitálisan aláírt, hitelesített PDF dokumentum, ami tartalmazza a megvásárolt kulcsokat is. Ez a dokumentum a számlához tartozó, hivatalos melléklet ami garancia levél is.
Az általunk küldött termékkulccsal aktiválható termékek, minden tekintetben és funkciókban megegyeznek a fizikai verzióval, a használt termékkulcsok esetében is, kizárólag az átvétel módja más.
12 HÓNAP GARANCIÁT BIZTOSÍTUNK A NÁLUNK VÁSÁROLT AKTIVÁLÓ KÓDOKRA
A garancia csak akkor érvényesíthető ha, egy új, frissen telepített program aktiválásakor, az általunk küldött termékkulcs hibájából nem sikerül az aktiválás.
Nem érvényes a termékkulcs, vagy nem működik a license.
A nem működő aktiváló kulcsot, 1-3 munknapon belül cseréljük.
A kulcs garanciális cseréjéhez egy olyan képernyőfotó készítése szükséges, amin jól látszik az aktiváláskor kapott hibakód. A garanciát érvényesítőnek, a garanciális időn belül ki kell töltenie a hibabejelentő űrlapot, melyet a lap alján, a Hibabejelentés és segédletek menüpont alatt.
Ha a mi hibánkból nem lehetséges a használatba vétel, vagy ha nem tudunk cserekulcsot biztosítani, az ügyfél teljes pénzvissztérítést kap.
ELVESZTI A GARANCIÁLIS FELTÉTELEKET ÉS A PÉNZVISSZATÉRÍTÉSI GARANCIÁT HA:
- Az ügyfél gépén lévő operációs rendszer hibájából, vagy más szoftver hibás működése, miatt nem sikerül az aktiválás.
- Az ügyfél gépén lévő operációs rendszert előzőleg aktivátorral vagy más programokkal feltörték, aktiválták, a tartalmát módosították és az aktiválás emiatt nem sikerül.
- A megvásárolt termékkulcshoz tartozó termék előzőleg felvolt telepítve az ügyfél gépére és azt aktivátorral vagy más programokkal feltörték, aktiválták, a tartalmát módosították és az aktiválás emiatt nem sikerül.
- A vevő nem a számára megfelelő verzióhoz tartozó termékkulcsot vásárolta meg, valamint ha a probléma hozzáértés, szakszerűség hiánya miatt alakul ki.
- A vásárló rossz, de létező e-mail címet adott meg és a termékkulcs emiatt máshoz lett kézbesítve. A termékkulcsot megkapja a vevő, de a garanciát elveszti, mert a harmadik idegen fél is megismerte a kulcsot és nincs garancia arra, hogy nem használja fel, nem adja tovább másnak.
A jogszabályi előírások értelmében nem vonatkozik elállási jog a letölthető szofver termékekre a jellegük miatt! Ez azt jelenti, hogy a megrendelt termékkulcsot csak akkor cseréljük ha hibás vagy nem működik. Ennek az oka, az hogy a vevőnek elküldött aktiváló kulcsot a vevő megismeri és a tudatából nem törölhető.
Fordítson figyelmet az önnek megfelelő, verzió kiválasztására és a jó e-mail cím megadására is ügyeljen!