KAPCSOLAT
Kérjük, nézze át a weboldalon található információkat, mielőtt üzenetet írna, vagy telefonálna.
Ha kérdésére a weboldalon nem találja a választ, vagy észrevétele lenne, esetleg hibát tapasztal, az üzenetküldő modul segítségével veheti fel velünk a kapcsolatot.
Vásárlással, számlázással, aktiválással, hibajelentéssel kapcsolatos üzenethez válassza ki a megfelelő kategóriát.
A termékkulcs cseréjéhez az aktiválásával kapcsolatos problémát a hibabejelentő űrlapon küldje el nekünk.
Ha a vásárlás előtt érdeklődik, nyugodtan használja az üzenetküldő modult ha kérdése vagy észrevétele lenne. Az üzeneteket rövid idön belül elolvassuk és azokra mihamarabb válaszolunk. Kérjük, olvassa el a weboldalon található információkat mielőtt kérdést tenne fel!
Eszrevételét vagy problémáját könnyebben, gyorsabban tudjuk kezelni ha le van írva. A telefonbeszélgetések 99%-a azzal végződik, hogy megkérjük a telefonálót, hogy elmondását erősítse meg írásban is, így a telefonhívások többsége felesleges. Kérjük, telefonhívás helyett inkább a kapcsolat menüből küldjön üzenetet!
A weboldalon szereplő információkról telefonon és e-mailben sem adunk tájékoztatást!
Ha már vásárolt és a vásárlással kapcsolatban lenne észrevétele, problémája, vagy módosítaná a vásárláskor megadott adatokat, abban az esetben kizárólag a vásárláskor megadott e-mail címéről küldött üzenetben foglalt kéréssel, leírással teheti meg. Kérjük, részletesen és érthetően írja le üzenetét és az félreérthetetlenűl tartalmazza a probléma leírását. A gyors és pontos ügyintézéshez, valamint a bejelentő azonosításához is szükséges, hogy a vásárlással kapcsolatos üzeneteit e-mailben küldje arról az e-mail címről amelyiket a rendeléskor megadta. Leadott rendeléssel, megtörtént vásárlással kapcsolatos ügyeket kizárólag a leírt formában, e-mailban intézünk. Leadott rendeléssel, megtörtént vásárlással kapcsolatban telefonon nem adunk tájékoztatást és módosítást, ügyintézést nem végzünk így ezügyben a telefonhívás teljesen felesleges.